Даруємо любов і турботу кожному!

 

Інклюзивне навчання - комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти учнів із особливими потребами шляхом
залучення їх до загального освітнього середовища.
Інклюзія розглядається як процес визнання і реагування на різноманітність потреб всіх тих, хто навчається. Активну участь в процесі отримання знань, в культурному і суспільному житті. Надання можливостей для рівної участі дітей з інвалідністю (фізичною, соціальною і емоційною) в загальній системі здобування освіти, для індивідуального вибору і отримання спеціальних послуг і пристосувань для тих, кому це необхідно.


Переваги інклюзивної освіти:
- Діти навчаються разом у звичайній школі.
- Поліпшується моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.
- Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
- Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.
- Вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з ровесниками.

- Діти з особливими потребам отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.


Інклюзивне середовище в школі створює потужна команда спеціалістів своєї справи:
- заступник директора з навчально-виховної роботи;
- вчитель;
- асистент вчителя;
- вчитель-логопед;
- практичний психолог;
- батьки.


Принципи на яких базується інклюзивна освіта:
- цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень;
- кожна людина здатна відчувати і думати;
- кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою;
- адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки;
- справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних
взаємостосунків;
- всі люди потребують підтримки і дружби ровесників;
- задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини;
- залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних
партнерів;
- командний підхід у навчанні і вихованні дітей, що передбачає залучення
педагогів, батьків та спеціалістів;
- складність завдань повинна відповідати здібностям дитини;
- подолання потенційних бар’єрів у навчанні.

Ми готові у будь-який час прийняти кожну дитину, створити максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу.


У нашому навчальному закладі створені всі умови для надання корекційно-розвиткових занять.
Працює логопедичний кабінет, оснащений настінним дзеркалом для індивідуальної роботи по корекції звуковимови, наочно-дидактичним матеріалом, різноманітними іграми та яскравими іграшками, які допомагають досягнути успіхів у подоланні недоліків мовлення.
Кваліфікований логопед-дефектолог володіє ефективними методами корекції із порушенням фонематичних процесів та труднощами формування складової структури слова, постановки та автоматизації проблемних звуків.
Щоб підготувати дітей з ООП до самостійного життя, організації власного побуту, в нас функціонує кабінет соціально-побутового орієнтування.
Заняття з соціально-побутового орієнтування спрямовані на практичну підготовку дітей, де учні навчаться доглядати за одягом, готувати їжу, вести домашній побут. Також одним із важливих елементів програми корекційно-розвиткової роботи - статеве виховання. Кваліфікований фахівець з великим досвідом роботи складає програму орієнтовану на
потреби дитини, сприяє формуванню життєвих компетентностей.
Обладнана сучасна сенсорна кімната для психологічного розвантаження.
Заняття в такому приміщенні дарують відчуття безпеки, розслабленості, радості. Стимулює активність дітей з низькою мотивацією.
Навчання у ресурсній кімнаті базується на індивідуальних потребах кожного учня, має на меті залучення, або спрямоване на усунення
факторів, що перешкоджають навчанню у класі.
Ігрова зона облаштована м’якими, безкаркасними меблями, розвиваючими інтерактивними іграми, сухим басейном з різнокольоровими кульками.
Малювання піском в ресурсній кімнаті допоможе впоратися з негативними емоціями, покращує координацію рухів, розвивається
моторика рук. Під час подібних занять, пісок ніби вбирає всю негативну енергію, тим самим створюючи гармонію між дитиною і навколишнім
світом. В такій зоні панує невимушена, творча, пізнавально-розважальна атмосфера, найкращий метод встановити та налагодити з’язок педагога з
учнями і дітей між собою.
Навчання вчителів - важливий аспект інклюзивного навчання, тому педагоги, які працюють у нашій школі кожного року проходять курси підвищення кваліфікації, беруть участь у міжнародних конференціях та діляться досвідом із колегами.

 

Інклюзивна освіта Середня школа 50 Львів
Інклюзивна освіта Середня школа 50 Львів
Інклюзивна освіта Середня школа 50 Львів
Інклюзивна освіта Середня школа 50 Львів
Інклюзивна освіта Середня школа 50 Львів
Інклюзивна освіта Середня школа 50 Львів
Інклюзивна освіта Середня школа 50 Львів